Cursus Klantgericht denken en handelen

Klantgericht denken en handelen

Klantgerichtheid, ontzettend belangrijk

Omgaan met gasten/klanten; jullie doen het dagelijks. De meeste contacten gaan goed en zijn leuk. Daarnaast zijn er soms situaties die lastig zijn en juist daarom is deze training opgezet. Niet om te vertellen hoe jij je werk hoort te doen, dat weten jullie al lang. Maar wel om het met elkaar te hebben over klanten en te delen hoe het gaat en waar ontwikkeling mogelijk is.

  • Leuke kennismaking
  • Wie ben ik; waar sta ik voor en wat vind ik belangrijk in het werk in relatie tot klanten 
  • Waar ben ik goed in en wat vind ik lastig 
  • Welke verwachtingen zijn er in de uitvoering van mijn functie in relatie tot de klant 
  • Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid; wat is het verschil 
  • De klant centraal; wat betekent dat? 
  • Wat moet ik kunnen en welk gedrag past daar dan bij  
  • Inleven in de klant; professioneel handelen begint bij kennis over jezelf en de ander 
  • De klant in een veranderende omgeving
  • Hoe ga ik om met allerlei verschillende klanten

Normale prijs:
€ 160,00  incl. BTW
Prijs voor leden: € 130,00  incl. BTW
Datum: 16-06-2022
Locatie: Aquarena, Emmen
Docent: Anja Scholte

Tijd: 08.00-15.00 inclusief lunch

Aanmelden

De inschrijving voor deze cursus is open. Er zijn nog geen inschrijvingen voor deze cursus.

Wil je jezelf en/of collega('s) aanmelden voor deze cursus, selecteer dan het aantal deelnemers en klik op de knop hieronder.

Vul gewenste aantal in:
© Alle rechten voorbehouden - Disclaimer & Copyright  -  Privacy  -  Voorwaarden